Wednesday 20 April 2011

Rosé!

Maja is in bed and I am having my first whole glass of rosé wine since i found out i was pregnant. I wonder if you can get PMS without having your period. I have been feeling like i had PMS today, grumpy and irritated and of course i took it out on Arron when he got home, luckily i am married to an amazing man who had bought wine for me and who cooked me dinner and took care of Maja. Anyway, this is Maja during the day, sleeping, snuggling my t-shirt that i made a knot on, so cute.

1 comment:

  1. Åh det där känner jag igen. När Ellen var 2-3 månader blev jag på hiskeligt dåligt humör, upp och ner, och det var så i en månad ungefär. Helt plötlsigt var det borta och nu förtiden är man lite lagom grinig som vanligt ;) Jag tror vi går igenom faser precis som våra barn gör. Just nu är Ellen trotsig och jag är nog likadan tror jag haha, mot min man dock. Man blir lite som man umgås ;) Det är ju en enorm omställning man gör i livet men också den mest fantastiska!! kram

    ReplyDelete